Вибір професії – справа відповідальна і досить непроста. Адже від цього залежить те, як складеться подальше життя людини. Завдання профорієнтаційної роботи в школі полягає в ознайомленні учнів з професіями та правилами їх вибору, вихованні спрямованості на самопізнання як основу професійного самовизначення; формування вміння зіставляти свої здібності з вимогами щодо набуття конкретної професії, складати на цій основі реальний план оволодіння професією, а також забезпечення розвитку професійно важливих якостей особистості.
У рамках загальношкільного проєкту «Крок до зірок» з 01 по 05 листопада 2021 року в Новоселицькій гімназії проводився тиждень профорієнтаційного виховання. Всі заходи були проведені в онлайн-режимі. Протягом тижня учні 1-4 мали змогу переглянути мультиплікаційне відео «Вчимо професії», учні 5-11 класів ознайомились із інформацією відеоролика «Професії майбутнього». Досить цікавою та змістовною була зустріч учнів 9 та 11 класів з Тетяною Миколаївною Руссу, завідувачкою сектору активної підтримки Новоселицького центру зайнятості. Фахівець надала консультацію з питань професійного самовизначення, побудови кар’єри, мотивувала до легальної зайнятості та роз’яснила правила вибору професій», також було проінформовано про стан регіонального ринку праці, актуальні вакансії, послуги служби зайнятості.
Цікавим та корисним був рейтинговий конкурс промороликів «Професія моєї мрії», у якому діти висвітлили найцікавіші, на їхню думку, професії: журналіста (9-Б), графічного дизайнера (9-А, 10), ветеринара (11) .
Для себе учні зробили висновок, що мають бути відповідальними при виборі професії, з повагою відноситись до людей різноманітних професій. Професія, яка відповідає інтересам і нахилам людини, викликає у неї задоволення. Особиста значущість професії підвищується, якщо вона престижна, має творчий характер, високо оцінюється матеріально. Обрана професія повинна давати широкі можливості для професійного розвитку та бути перспективною у майбутньому.
Класний керівник 11 класу Новоселицької гімназії Яна Дисар