Проєкт “Діло майстра величає” завершено! Ми – молодці!

На початку навчального року учні 5-В класу Новоселицького ліцею №1 в рамках загальношкільного проєкту «Крок до зірок» розпочали працювати над  власним класним проєктом з трудового та економічного виховання «Діло майстра величає». Проєкт тривав протягом навчального року під гаслом «З маленьких кроків починаються великі справи» і складався з двох частин. У реалізації проєкту прийняли участь  учні 5-В класу, батьки, вчителі, ЗДВР, класний керівник Дисар Яна Валентинівна. Основний обсяг робіт над проєктом здійснювався за рахунок навчальної праці, опрацювання наукової літератури, школярі засобами ІКТ в мережі інтернет знаходили потрібну інформацію, власноруч створювали презентаційний матеріал, виховні заходи проводились як у дистанційному форматі так і в очному.

Для вдалого виконання проєкту школярі розробили кроки своєї діяльності, визначили основну ідею, напрямки роботи та завдання.

В ході І частини проєкту учні реалізували заплановані напрямки: до Дня захисників і захисниць України та Зброєних сил України підготували малюнки, листівки; здійснили пошук інформації про обереги – захисні символи; розробили презентацію «Обереги в житті українця»; провели майстер-клас по виготовленню «Ляльки мотанки»; створили фотоколаж та відеоролик  «Робимо ляльку-мотанку»; надіслали  обереги воїнам на фронт; придбали сітку та тканину (разом з батьками), долучились до плетіння маскувальної сітки; взяли участь у виховному заході «Творимо серцем та руками».

У ІІ частини проєкту обрали ідею поповнити дидактичним матеріалом біологічний кабінет нашої школи, так як закупити моделі, муляжі досить дорого та під час війни необхідно економити бюджет школи. Тому вирішили власноруч створити моделі одноклітинних організмів, що допоможе учням у вивчені їхньої будови. Учні 5-В класу обрали одноклітинну тварину «Амеба Протей». В ході ІІ частини проєкту учні: знайшли інформацію в наукових джерелах про одноклітинних тварин; створили презентацію «Привіт! Я Амеба»; підготували буклет «Амеби безпечні?», розповсюдили серед учнів 5-А та 5-Б класів; здійснили розрахунки на виготовлення 10  моделей; взяли участь в тижні 5 класів за окремим планом, створили колаж, відеоролик; виготовили 10 моделей Амеб; презентували поробки на спільному заході 5 класів «Світ одноклітинних тварин своїми руками» та подарували їх біологічному кабінету школи.

Наприкінці  проєкту учні мали змогу оцінити один одного та поділитись своїми враженнями щодо очікуваних результатів.

 

Залишити відповідь

Ваша пошт@ не публікуватиметься.

Назва *
E-mail *
Сайт