На початку навчального року учні 10 класу в рамках загальношкільного проєкту «Крок до зірок» розпочали працювати над власним класним проєктом з героїко-патріотичного і військового виховання «На варті Вітчизни» та продовжили дану тематику і в ІІ семестрі. Обрали цю тему тому що наша країна потребує справжніх патріотів-захисників своєї держави, так як війна з агресором не закінчується і триває майже шість років. Тому учнівська діяльність за цим напрямком покликана формувати громадянина-патріота, виробляти у нього глибоке розуміння громадянського обов’язку, готовності у будь-який час стати на захист Батьківщини, оволодівати військовими і військово-технічними знаннями, спонукати до фізичного самовдосконалення, а також вивчати бойові традиції та героїчні сторінки історії українського народу, його Збройних Сил.
У реалізації проєкту прийняло участь учні 10-го класу, батьки, вчителі захисту України та історії, практичний психолог, бібліотекар та класний керівник. Основний обсяг робіт над проєктом здійснювався за рахунок опрацювання наукової літератури, школярі засобами ІКТ в мережі інтернет знаходили потрібну інформацію, власноруч створювали презентаційний матеріал, більшість виховних заходів проводились у дистанційному форматі.На початку проєкту школярі розробили кроки своєї діяльності, визначили місію, напрямки роботи та завдання.
В ході проєкту учні реалізували заплановані напрямки: до дня Соборності України прийняли участь у виховній справі «В мирі та єдності сила України» та в уроці пам’яті «Пам’ятаємо героїв Крут»; до дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав підготували презентацію «Честь, відвага, обов’язок»; до дня українського добровольця-урок мужності «Немає більшої сили, ніж стійкість духу добровольця». В рамках міні-проєкту «Моя родина унікальна» створили презентаційний блок про батьків – уасників АТО, провели пошукову роботу «Наш випускник – Народний герой України» – підготували презентацію про життєвий шлях Вадима Балюка. Розробили стенд «Герої живуть поряд».
Також підготували історичну довідку «Друга світова війна в Україні»; опрацювали інфо-хроніку війни в Україні 1939-1945 років; переглянули ряд фільмів про участь українців у ІІ світовій війні, АТО та створили кіноафішу.
Наприкінці проєкту учні мали змогу оцінити один одного та поділитись своїми враженнями щодо очікуваних результатів.